Htcertn işin bi de psikolojik boyutu var işte o halde beklemek de çok zor. Beta en kesin belirtiydi sonradan araştırıp öğrendim onu da. Yoksa dr bana 5. Haftamda ilk muayenemde yarın gel alalım demişti.
neyseki bende hemen hamile kaldım çok şükür 🙏🏻 yoksa uzun süre kendime gelemezdim heraldee 🥴