[silindi] Merve-baydar 38+3 normal dogum 3500 gr dedi doktor ama 3400 dogdu 49 cm de boyu şimdi gene hamileyim buna da cok ilerden gidiyor dedi bilmem bu nası dogacak
Zeynep_cagdas Serzeyyyy Cinarinannesii_ hanımlar benim de merak ettiğim bir şey var, doğum öncesi doktorunuzun söylediği kilo ile doğduğunda çıkan kilo arasında fark var mıydı? Daha mı azdı doğduğunda yoksa daha mı çoktu?
Merve-baydar [silindi] ya benimde ilk doğumum normaldi ikinciye hamileyim 36+3 benimde ilerden gidiyor 3.500 olmuş bi an önce doğurmam lazım normal istiyorum 😊
[silindi] Merve-baydar ooo maşallah 38de dogsa bile baya toplu Bi bebek olacak saglıkla gelsin inşallah 😊
Cinarinannesii_ Merve-baydar Amin inşallah bizim tospik çok acele etti 36 da gelicekti zor tuttuk 37 de baktık hareket yok acil doguma 😄
bebeklerim__ Zeynep_cagdas benim.vardi canım suyum geldi gittim. 3660 dddi. 3370 doğdu @Merve-baydar 39+2 48 cm normal doğum
Zeynep_cagdas Cinarinannesii_ anladım canım, benim bebeğim biraz zayıf belki de eksik hesaplanıyordur diye bir umut sormak istedim.
Merve-baydar bebeklerim__ ya bana da çok geldi zaten 300 gr falan oynuyoda doltoeun dedikleri genelde çıkıyor 🤭