Rabiakaraaslan Üçüncü gebeliğim. Boş kese yine tüp bebek yaptıracakmışız doktorum öyle söylüyor ücreti ne kadar yaptıranlar yazarmısınız
mercimeginanne Rabiakaraaslan bnm gittiğim devlette 1.) 1000₺ —- 2.) 900₺ —- 3.) 700₺ idi. (Raporluda)
Deletedmom5 Rabiakaraaslan bizim toplam 22 bin tuttu iğnelere de halam devam ediyorm onlara hala ücret ödüyorum
Bsraao Rabiakaraaslan 4 yıllık evliyim canım 3 kez kaybim var benimde doktor tüp bebek dedi bı kaç ay sonra hamile kaldım . Çok şükür sende kendin hamile kalabiliyorsun sanırım gebelik sağlıklı olmadığı için mi tüp bebek dedi
Ozo34 Rapor hakkınız varsa ist göztepe medicalpark da rapor çıkarıyorlar rapor sadece o hastanede geçerli oluyor rakam 7000 civari.Benimde kayıplarım vardı medicalpark Aynur Erşahin de ilk denemede hamile kaldım. Bol şans 🙏
Esraoden Benimde ilaçlarla 20 bini buldu ama doktoruma 12 bin verdik şuan 3 aylık hamileyim 😍Darısı tüm isteyenlere inşallah
Ozge1708 Rabiakaraaslan Bende özelde yaptrdm canm hastaneye 11 12 bin gitti ılaclarla 20 bini geçti canm.Halada ilaç kullanmaya devam ediyorum.
Busra34gms Rabiakaraaslan özel muayenesine gidiyordum doktorumun işlemler Acıbadem Atakentde yapılıyordu
Ozo34 Rabiakaraaslan so dönemlerde ilaç fiyatları değişti tabi geçen sene ilaçlar dahil 7500 ödemiştik. En güzel tarafida paket fiyatı oluşu.Mesela çoğu merkez embriyo dondurmak için para alır burada fiyata dahil .Bide rapor için uğraşmıyorsunuz siz evrak veriyorsunuz onlar 3 günde çıkarıyor raporu
Rabiakaraaslan Bsraao evet ilkinde kalp atışı vardı 2 bucuk aylıkken kalbi durdu ikinci ve üçüncü boş kese sağlıklı sperm değilmiş sanırım
Rabiakaraaslan Bsraao evet ilkinde kalp atışı vardı 2 bucuk aylıkken kalbi durdu ikinci ve üçüncü boş kese sağlıklı sperm değilmiş sanırım