Busraguney 9+3 benim de sabah kalkmayla mide bulantılı geçiyor, buna da şükür sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🤍
Selma33 Tugba__- prilam uyutuyor. Sürekli dengemi bozdu onyzd sadece bir gün kesiyor ertesi gün başlıyor bende mecbur cekiyorum dayanmaya çalışıyorum 🙏🙏
phd-anne Biz de 9+2 olduk. Bulantı iştahsızlık devam. Bazen geçer gibi oluyor ama geri geliyor hemen 😃 bi de karında kramplar başladı. Hafif bi bel ağrısı. Sizlerde de var mı?