112Nur O haftalar da zaten bebek göreni ben duymadım 5+6da falan vardır belki ama çok zor yani normal bi süreç yaşıyorsun. Ben 4+6da keseyi gördüm 6+1de kalp atışlarını gördüm. 7 8 haftada bebeği görenler de var. Canını sıkıp stres yapmana gerek yok. 20 gün sonra demesi de gidince kalp atışlarını da duyarsın. Forumda araştırırsan 100lerce konu var bu durumla ilgili. İçin rahatlamış olur. Ayrıca o kan rutin bir test her gebeden alınıyor