3 4 aydır bebek istıyprduk geçen ay ovülasyon takıbi yaptım ama olmadı gebelık . Gerçi tam doğru yapamamıştım testi sabah 11 gibi yapmıştım sürekli koyu çıkıyordu test neyse adet oldu , tabi insan ovülasyon testi yapınca hevesleniyor adet olunca üzüldüm bayağı . Bu ay takıp filan yapmayacam dedim olacağı varsa olur dedim . Ayın 5 inde yumurtlama akıntısı görünce 2 tane ovülasyon testi kalmıştı elimde onları yaptım . Test koyuydu ama öyle aşırı değil 1 kez ilişki oldu o zaman . Emzirdiğim içim 5 6 gündür meme ucunda agrı oluyordu . Ara ara gebelik testi yapıyordum 2 gün önce yine negatif çıkmıştı. Bugün de öğrendik çok şükür 🥰 insallah sağlıkla doğar 😍