Beyzasel DrElf benimde silik çıkmıştı 3. Haftada yapmışım erken olduğu için silik oluyormış testin arkasındada yazıyordu kan testi verdim emin olmak için bence hamişsinnnn❤️❤️❤️
DrElf Aliasafmoms teşekkür ederim ama 1.5 yıllık anneyim canım 🙈 Allah nasip ederse varsa eğer 2. Olacak 🤗
DrElf Sonuç çıkmadı ama henüz , insallah hayırlısı ile varsa bebiş ikinci hamilelik olacak ama ilk gibi çok heyecanlıyım 🥰