Cigdem47_12 Mrb arkadaşlar bugün hastaneye gittim bebeğin suyu çok az dedi ameliyata alabilirim seni dedi sizce amelyat olayım mı yoksa sancılarımı bekliyeyim mi normal doğum istiyorum bu bebeğe zarar verir mi ?
ysfali06 Cigdem47_12 doktorun söylediği tabi ki daha önemli ama yine de emin olmak istiyorsan bşka Bi doktora daha görünebilirsin. İnş en sağlıklı şekilde kavuşursun bebişine 🤲🌸
Cigdem47_12 Cemrreedemirci böyle bi durumda olan var mı diye Merak ettim daha perşembeye kadar zamanım var
Deletedmom15 Cigdem47_12 doktoruna güveniyorsan onu mutlaka donle gğvenmıyorsan başka doktora git yanlış anlaöa ama böyle seyler kimseye danışılmaz allah esirgesn susuz olduğu için bişey olsa yazanlarıda vebale sokarsn kendşnide suçlarsn
halitefe Cigdem47_12 canım suyu biterse bebek ölebilir farkında mısın doktorunu dinle başka kimseyi dinleme birde perinatoloji uzmanına git ordan bakılsın görüş almo doktordanda ama riskli sancı beklemen yani sancıyı nasıl bekleyeceksin
gulsah_16 Havuç suyu iç doktorum demişti benimde azdı suyum düzeldi iki üç güm dene belki almazdır ameliyata
nslhnklkci Cigdem47_12 ben 32+5 im suyum sınırda imiş azalma olursa doktorum 37-38. Haftada sezeryana alabilirim dedi. Doktoruna güveniyorsan doktorun ne diyorsa onu yap.
emineveminigi Cigdem47_12 doktorunuz ne derse onu yapın tabiki.. zaten güzel bir haftaya gelmissiniz önemli olan sağlıklı doğması değil mi? normal sezaryen farkedermi?