Ve şunu da aklının kenarına yaz herkes bir şey söyler herkes kendi hamileliğini yada kızının yada gelinin hamileliğini söyler anlatır durur onları dinleme bile herkesin olayı farklıdır o öyle olmuş diye sende öyle olcan anlamına gelmiyor. Parmak izin dünyada sadece sana aitse gebeliğinde dünyada sadece sana ait özel bsey kimseninkiyle bir değil bu yüzden kimseyi dinleme . Benmki 10.haftada çıkmıştır onunki 15. Diğerininki 18. Herkesinki farklıdır birileriyle aynı olcak diye bi durum yok