Szsz bence endise etme 9 hafta daha minicik zayifta olsan erkenden cikicak diye bisey yok ic karni geniş olan zayif insanlar var. Ayriyeten teste gerek yok Allah korusun oyle bisey olsa zaten kanaman vs olur he zaten dusuk bile olsa testte cift cizgi gorursun cunku gebelik hormonu aninda sıfırlanmiyor. 14-15.haftalari bekle o zaman daha iyi hissedersin kasıkta sertlik olarak başlıyor zaten ☺️