Deletedmom95 Kezban_kum amin canım 🥰 öyle işte tek doktorun sözüyle kalmamak lazım. Doktor diye de kötü körüne bağlanmak bilmiyorım yaa 😑😑
NurTekmile Deletedmom95 Allah saglıkla kucagina almayı nasip etsin 🤗 bol bol hurma ye insaAllah faydası olur
Deletedmom95 NurTekmile Rima6830 Rmykzc kerimannesi Tugceasel_ amin kızlaar Allah razı olsun. Ederim edicem de sizde beni unutmayın dualarınız da ❤️🤗
kerimannesi Deletedmom95 senin adina cok sevindim rabbim hayirli bi sekilde kucagina almayi nasib etsin insallah bol bol yuru
Deletedmom95 Cicilibicili açıklığıma dair hiç birşey demedi. Bende sormadım o an. Ama sancı olmakça açıklık ilerlemiyor demişti ebem. Sancı çıkmayınca sanırım sormak da aklıma gelmedi
Cicilibicili Deletedmom95 anladım canım benim. Ben de 37+5 oldum dün çatı muayenesinde 3-4 cm açıklık var dedi. Evdeyim ara ara sancım oluyo bakalım bekliyorum ben de