Kızlar geçen gün doktor bebeğimin yan durduğunu söyledi vs vs diye bi konu konuşmuştuk hatırlarsanız. Bugun başka doktora gittim.
Bebeğim gayet iyi doğum pozisyonunda ve normal doğum için uygun olduğumu söyledi doktor. Gece nişanımda geldi. Artık sadece sancıları bekliyoruz.
Ogun diğer doktoru dinleseydim boşu boşuna sezeryan olmuş olacaktım. İyiki ikinci bir doktor görüşü almışım 🥰 bebeğimin kilosu suyum herşeyim de gayet güzelmiş. Sancıların başlamadan da yatış veremem dedi doktor 🤗
Sizlere de haber vermek istedim ❤️❤️