Ben de 36+5 im bugün. İkinci hamileliğim. İlki 34+2 de doğmuştu beklenmedik bir anda. O yüzden çok endişeliydim aynı olacak diye. Şükür olmadı. Ama çok ağırlaştım zorlanıyorum. Geceleri çok uyanıyorum. Çok fazla kasılmalarım oluyor. Sürekli toplanıp sertleşiyor. Birde son zamanlarda ara ara yoğun akıntılarım oluyor.. dört gözle gelsin artık istiyorum:)