melegegebe cidden sana 38den başka seçenek vermemiş doktor ☺️
evet anne karnında 1gün bile kalsa çok önemliymiş,ben hatta doktoruma kendi sancılarını beklesek mi öyle mi Alsak dedim,sancısının nezaman geleceği belli olmaz yeri çok daralmış dedi,39bitip 40 dan gün almış oluyosun 39+0 da dedi,zamanı normal dedi,sende 38i bitirip 39dan gün almış oluyosun ozaman canım doktorların dediğine göre🙄