melegegebe hiç kötü şeyleri getirme canım aklına,ben hiç düşünmüyorum ameliyatı,evladıma kavuşucağımı düşünüyorum sadece 😍çatı darlığı varsa hiç zorlamamak lazım tabi,ben hiç çatı muayenesi bile olmadım.
Bizim bebiş baya tombiş oyüzden normal olmaz dedi doktor.dün kontrolümüzde 38+0 da 4100kg,53cm di,haftaya 4,500olur galiba🙄
oyüzden normal diye zorlayıp riske atmaya gerek yok🤲😍