Bsraao -Y61- evet kuzum gittim bu gün değerim 1281 olmuş keseyi gorduk çok şükür haftaya salı tekrar kontrolüm var kan sulandirici hap ve iğneye başladık canım sen ne yaptin
-Y61- Bsraao hadi gözün aydın karın dan mı gördü csnım bende yarın gidicem tahmini benimde yarın degerim 1300 olcak görülür mü yani
denizmanzarasi Bsraao canım hayırlı olsun öncelikle🌸 kan sulandırıcıyı neye bakarak başlattı doktorun önceki kayıpların kan pıhtılaşması ile ilgili mi?
Bsraao -Y61- görür belki canım evet karnimdan gördü . ben geç döllenme diye cihazı 3 boyutlu olan bı doktora gittim bıde kaybim var bunu da kaybetmek istemiyorum canım inşallah o yüzden hemen görmek istedim
-Y61- Bebegimgeliyo henüz gitmedim geçeb cums günü gitmiştim şimdi yarın bakıcaz sma şu an güzell ilerliyor