Bsraao Kızlar benm 3 kaybim var pazartesi kan verdim 51 çıktı şimdi tekrar kan verdim sonuç bekliyorum heyecanlı duygusal ve stresliyim sizinle paylaşmak istedim dua edermisiniz
-Y61- Bsraao aynı durumdayız canım bnim bir kimyasal ım var şu an pzt 50 cıktı bugün kan vericem hakkmızda hayırlısıı olsun🤲🏼🤲🏼
Melisa35 Bsraao Pazartesi kan verdim 872 çıktı dün içim rahat etmedi acilde bidaha kan verdim nasıl gidiyor diye 9350 çıktı rabbim yavrularımızı korusun
Bsraao -Y61- evet ya hatırlıyorum seni ilk sonuçları da yakın öğrenmiştik hadi inşallah güzel haberler vermek dileğiyle kuzum❤️
-Y61- Bsraao inşallah canımmm sağlıklıdırlar inşallah ben öğlen kan vericem ama canım alltan muayene oluyomu gittin dmi sen kontrole’
Bsraao -Y61- pazartesi gidicem inşallah ama olurmu bilmiyorum daha önce hamileyken hiç Allatan olmadı bende
Hnfatc -Y61- benim daha ömceki gebeliğimdede değerim düşüktü keseyi alttan görmüştğ doktorum fakat daha sonra kimyasal gebelik oldu. Yani deger düşük olursa alttan bakabilir doktorunuz endişe etmeyin
-Y61- Bsraao değerimiz yeni diye dedim canım kese görünmes belki diye ben bugün gidicem söylerim sana naptıgını