Zynpozdmr Neslihan66 vallahi öyle oluyor cok şükür haftamizi yakalamisiz keseyi de kalp atisinida duyduk 🥰
prensannesi62 Zynpozdmr doktorum.bana 1500 olmadan değerlerin kese görünmez demişti o güne kadar artar değerlerin görürsün inşallah hayırlısı olsun 🙂
Zynpozdmr Zeycannn bizde sati yakalamisiz cok şükür kese de bebekte göründü kalp atışını da duyduk 🙏🏻
Zynpozdmr Rabiakaraaslan canim kac haftaliksin biraz bekle derim gec döllenme de 9. Hafta bile duyan gören var