Zynpozdmr Kızlar merhaba 2.gebeligim sata göre 5+5 fakat gec döllenme doktorumun dediğine göre ultrasonda kese görünmedi gecen hafta persembe sizler kaçıncı haftada gördünüz gec döllenme olanlar bebegi ve kalp atışını hepinize teşekkürler şimdiden 🥰
Haticeyuce31 Zynpozdmr benim oglumd gec döllenme vardi 2 hafta geriden geliyordu 5+5demi 6 dami yalan olmasın bebegi gorduk 7+dada kalp atışını duyduk canim 3 hafta icinde kendini toparladı kuzum.norml gunu gününe gitti
prensannesi62 Zynpozdmr bendede durum aynı şuan 10 haftalık olmam gerekirken ultrasonda 9+1 görünüyor ama ben 6+5 gitmiştim doktor bebek 5 + 5 dedi bir sonraki hafta yani bebeğe gore 6. Hafta da gittim kalp atışı duydum 4. Haftada kese göründü bende korkmani gerektiren bir durum yok sanırım çoğu kişide olabiliyor 🙂
Aylayla Zynpozdmr bende aynı oldum kese yedinci haftada göründü sonraki on gündede kalp atışlarını duyduk
lifeofmybaby Zynpozdmr sata göre 5+5 fe gördük ultrasonra 4+5 çıkmıştı 1hafta geç döllenme dedi doktorum😌
Zynpozdmr Haticeyuce31 bugun için kontrole çağırdı canim kese için inşallah görünür 🤲🏻 beta artisin gayet güzel yumurtaliklarini da gördüm gayet sağlıklı demisti
Rabiakaraaslan İki saat sonra randevum var dua edin banada geç döllenme olsun iki düşüğüm var bu üçüncü çok korkuyorum gecen hafta kese göründü bu hafta bebeği görmemiz gerekirdi ama kese var bebek yok bugun belli olucak ☹️
prensannesi62 Rabiakaraaslan rabbim gönlüne göre versin inşallah vardır bebeğin sakin olmaya çalış hayırlısını versin allahim 🙂🤲🤲🤲
Zynpozdmr prensannesi62 evet canım gec döllenme olduğunu kendim de anlamıştım ben zaten doktor da gidince soyledi haftaya kontrole gel kesene bakalım dedi bugun bakacak umarım görünür gecen hafta perşembe betam 1232 çıkmıştı
Neslihan66 Bizde de durumlar aynı 8 haftalık olması gerekirken 5 haftalıktı bebeği gördüm de kalp atışını duymadık hala 2 haftaya gel dedi bende 3 hafta sonra gidicem
Zynpozdmr Neslihan66 benimde kontrolüm bugun inşallah görürüz keseyi bizde 2. Hamileliğin ama sanki ilkmis gibi pinpirikleniyorum 🤦🏻♀️
prensannesi62 Zynpozdmr doktorum.bana 1500 olmadan değerlerin kese görünmez demişti o güne kadar artar değerlerin görürsün inşallah hayırlısı olsun 🙂
Zynpozdmr Rabiakaraaslan bende ilk hamilelegimde düşük tehlikesi yaşamıştım 4 gun hastane yatmıştım cok şükür kızım dogdu 3 yasinda suan benimde pinpirikligim oradan kaldı malesef😔
Rabiakaraaslan Zynpozdmr çok kötü bişey korunmadığım zaman bir hafta sonra başlardım test yapmaya aman işte varsa dikkatli olayım diye
Zeycannn Zynpozdmr benim de sat a göre bir hafta geç döllenme olmuş dedi doktor 4+5 kese göründü 6 haftalıkken kalp atışı ve bebek görüldü şuan sat ile uyumlu gidiyor bebeğim
Zynpozdmr Zeycannn bizde sati yakalamisiz cok şükür kese de bebekte göründü kalp atışını da duyduk 🙏🏻
momelif Zynpozdmr bnmde iki hafta gec dollenmeydi 18. Haftada bir hafta onden gtmeye baslamisti yani dr gununu yakalar yakalamz o cok onemli degil dedi onemli olan sonradan gerilememesi