Kbraisik1 😂😂Ben mi sinirlendim? Tam olarak yanlış anlamışsınız, kesin ve net şekilde konuşan, hayır 17. Hafta erken bile diyen sizsiniz. Ben de size farklı bir görüş söyledim sadece. Yazı dilinden dolayı öyle algıladıysanız bir şey diyemem. Ben de size yaşadığım bir olayı anlattım, kafamdan uydurmadım. Ayrıca bebeğin pozisyonu önemli evet ama doktorun tecrübesi de önemli. Sizin yaşamış olmanız herkesin detaylı ultrasonda öğrenmesi gerektiğini de göstermiyor. Yani farklı farklı durumlar olabilir, kesin konuşan sizsiniz ve sinirli olduğumu söyleyerek manipülasyon yapmaya çalışıp kendi sinirli yaptığınız yorumu örtmeye çalışan da sizsiniz. Neyse bir çok insan 13-14. Haftada öğrenebildine göre demekki öğrenilebiliyor. Siz emin olmak için doğumu bekleyin bence, daha garanti olur 😄😉iyi akşamlar 🙋🏻♀️