Kbraisik1 O sizin fikriniz benim kızımdaki hamileliğimde perinatolog bize “16. Haftada ninem de söyler cinsiyeti. İyi bir doktor 13. Haftadan sonra kesin söyleyebilir” demişti. Sadece bazı doktorlar detaylıya kadar bekliyor ki iyice emin olsun, detaylı 22. Haftadan sonra yapılıyor o haftaya kadar cinsiyet çoktan belli olmuş oluyor zaten. Ben iki hamileliğimde de 14. Haftamda öğrendim. Siz detaylıyı bekleyin👍🏼😉Doktorunuz iyi değilmiş.