Ilk cocugumuz oldgu icin bizde bebek odasi alacagiz ,sonradan buyutulen yataklar cok kullanisli bir arkadasimin oglu ilkokula gidiyor hala kullaniyor icene ben bile rahat rahat sigiyorsam uzun sure kullanir diye dusunuyorum,ayrica birde yatak odama besik olacagim bebeklerin ilk aylari cok huzursu geciyor besigin yardimci olacaginj dusunuyorum,besik kisa sure kullanilir sonrasinda birine veririm diye dusunuyorum