MerveDoan Tabiki büyüyebilen daha iyi olur. Normal beşikler 3 4 yaşa kadar kullanılır. Ondan sonra napıcaksın onu kaldırıp yatak alıcaksın. Fuzuli masraf. Büyüyen beşik al istediğin zaman bazaya çevir yıllarca kullanırsın. Büyüyen beşik almıycaksan oda yapmak manasız, yatak odana bi beşik al o zaman normallerden oda yapma yani. Ben böyle düşüniyorum.