Asya12 ben cok erken ogrendigim gebeli 3. Hafta falandi :) 4e yakindi. Ve vucudumu cok iyi tanirim en kucuk farkliligi bile anlarim ben. 13. Haftatada garip seyler hissediyordum ama isimlendiremiyordum segirme demekmis burdan ogrendim 😂 ama belki 1 2 kere sonra yok oldu gitti😂 sonra asil boyle gaz gibi kanat cirpmasi gibi hareketleri 18 19. Haftada hissetim ilk tekmesini de 21. Haftada falandim sanirim. Simdi 28im artik icimde neler çeviriyo anlayabiliyorum :)