Asya12 merhaba 🥰 10 aylık evliyim eşimle çocuk yapmaya karar verdik nisan ayıydı oruçtan bir hafta önce falan artık korunmuyorduk🙈 ama hani hamile kalma stresi acaba tuttu mu tutar mı stresi falan yok öyle kurcalamıyorduk kafa rahat yani neyse oruç ayına girdik bir hafta on gün falan oruç tuttum Allah’ım nasıl halsizim midem yanıyordu iftar açtıktan sonra soğuk terler döküyorum kalbim çarpıntı yapıyor nefes nefese kalıyorum yemek yemeden yatıyordum bir iki saat kendime gelemiyordum ama hiç bebek falan aklımın ucundan geçmiyor yemin ediyorum çünkü malum oruç yani 🤷🏻♀️ 😄 oruç tutmaya devam ettim sanırım on gün onbeş gün falan tuttum gün geçtikçe daha kötü oluyorum yine de ara vermedim veee geleyim sadede 🙈🥰😄 rüya gördüm o kadar net bi rüyaydı ki dün gibi aklımda rüyada ben ebeydim iki hemşire daha vardı bebeği ben doğurttum çok güzel yeşil gözlü bir kız bebek elime doğdu 🙏🏻😍 doğuran kadının yüzünü görmedim hatırlamıyorum 🤷🏻♀️ Bebek kucağımda öyle uyandım sırtüstü yatmıştım uyandığımda karnımda adet sancısı gibi sancı var o zaman gerçekten hissettim bebeğimi 🥰 hani hep derler ya anneler hisseder ama ben inanmazdım Ama vallahi hissettim 🙏🏻 Karnımda sancıdan ziyade bide böyle nasıl tarif etsem bi damar atıyordu sanki bazen sağda bazen solda pıt pıt damar atıyordu en çok da sağda😍 hemen eşime seslendim git koş test al rüya gördüm hamileyim dedim adam oruç oruç heyecanla evden fırladı 🤦🏻♀️😂 geldi test yaptım çizgi çıkmadı ama tek çizgi de çıkmadı bozuk çıktı 🤦🏻♀️😐 bi daha gidip alayım dedi yok cesaretim yok belki negatif çıkar üzülmeni istemiyorum dedim 😐adet günüme daha var dedim günüm geçerse yaparım dedim ertesi gün dışarı çıktım test aldım tekrar eşimden gizli yaptım negatif çıkarsa üzülürüz diye düşünüyordum ne bileyim 🙄 testin bi çizgisi net diğeri silik çıktı bende negatif sandım çok üzüldüm bişey de demedim öylece sustum 😐bir hafta geçti benim adet sancım kesilmedi çok ağrım var halsizim hep yatıyorum midem yanıyor (hala yanıyor 🔥) adetimin üstünden de bir hafta geçti hala kanama yok istemeye istemeye moralim bozuk halde yine test aldım Allah’ım 🙈🥰🥰🥰 hamileymişim 🙏🏻 7 mayısta saat 16:15 de öğrendim koşarak eşime sarıldım anladı adam halay çekmeye başladı…♥️ Bebeğimin cinsiyeti de kız 👧 Şuan doğuma son 24 gün..🤲🏻♥️(İlk hareketlerini 17.haftada hissettim) Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kucağını boş bırakmasın inşallah🤲🏻♥️🥰