Ogi34 okadarr uzuldum o kadar icim yandiki allah sana sabir versin basiniz sagolsun cok zor evet bende yasadim 3tane dusuk ve boyle rahatsizlikli bir gebelik ölü dogum…. genetik tahlilller desen hep temiz… ne esimde ne bende hic bir sikinti yok gtmedigimiz doktor hastane prof. Kalmamisken herkes ten ayni cumle GENETIK CALISMALI TUP BEBEK acin cok yeni eminim.herkes ayni cumleleri kullaniyordur ama elimizden hic birsry gelmiyor maalesef hersey allahtan surekli kisisel gelisim kitaplari okuyarak kendimi yendim hic kimseyle birseyimi paylasmadim sadece esimi -dostum,akrabam annem,babam,bildim bir tek ona alinmazdim.sende oyle yap acına ;yan… ağla ama isyan etme bu surecler gecicek hic bir aci kalici olmuyor rabbim hakkimizda herzaman en hayirlisini veriyor ve senden ricam bunu araştirin butun testlerinizi yaptirin ve rahim sekline mutlaka baktir hsg cekildigimde cok sıkinti olmasada T seklinde degildi rahim seklim ama.hic bir doktor bunla ilgili olabilecgini soylemedi bir gun bir doktor cikti karsima tup bebek uzmani olmassina ragmen bana iyide sizin genetik bir sorununuz yokkki neden genetik calismali tup bebek istiyorsunuz senin rahminde sıkınti belliki bebekler gelisemiyor dedi beni ikna etti histeroskopi oldum ve suan gebeyim bilmiyorum.sonu ne olur ama allaha sığiniyorum Kün fe yeķün.. herkesin acisi cok baskadir seni senden baska kimse anlayamaz sadece dua et 🤲❤