Gizem97 en başından beri zorlu geçen bir hamileliğim var ikiz gebeydim birini kaybettim şimdi doktor plesanta previa var dedi açıkçası kötü haberler almaktan sevinemez oldum bir ağrım sızım yok bulantılarım hala sabahlari devam ediyor.. Dilerim hepimiz hayirli bir şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏🏼