Anne54 Gizem97 19+6 bugün gittim oğlumu görmeye sağlıklıydı çok şükür 😊 kasık ağrım olmuyordu kramplarım başladı doktorum magnezyum verdi bel ağrım hiç bitmedi ama dayancaz inşallah 🙂
Kbraozkn Gizem97 19+4üz bakalım doktorun söylediğine göre benim bebişte erkekmiş hareketlendide hayırlısı bakalım 😊
gozde_oncesaglik Gizem97 merhabalar guzel anneler bizde 20+1 olduk cok.sukur kasik agrilarim oldugu icin cok korkuodum kontrole gittigimde doktor zayif.oldugun icin hareketlerinii hissedersin rahim.agzi.uzunlugu guzel dedi ama yinede fitil verdi progestan onun icin bi.sikintimiz yok uyku haricinde 🤦😁❣️
Tdof26 Gizem97 20+6 yız bizde pazartesi detaylı ultrasonumuz var 🙂 kasık ağrım var iki gündür benimde hakkımızda hayırlısı.. 🥰
MuazzezNaz Çok şükür bebeğim iyi ama kasık ağrılarım belim sırtım ağrıyor.doktor normal oldugunu söylüyor ilk baştan beri.sizde nasıl gidiyor☺️
Gizem97 MuazzezNaz benim de bel ağrım var kuzum yastıksız oturamıyorum, sık acıkmalar ve gece uykuya ni türlü dalamamak dışında iyiyiz😄❤️
nisanmaral Anne54 ben de 19+6 aynıyız 😄😄 benim de iyi gidiyor, bazı bulgular olduğu için başka bir doktora muayeneye gidicez bakalım, doktorum bir şey çıkmayacağından emin ona güveniyorum 🌺
Gizem97 Anne54 bizde tam 20 haftalık olduk kızımla Rabbim sağlık versin hepimize hareketlerini hissediyor musun ❤️
Gizem97 Kbraozkn oy Rabbim hayırlısıyla oğlunu kucağına almayı nasip etsin kuzum minnak hareletlendi demek ❣️❣️
Hamileyim-mutluyum Kbraozkn ben de 19+2 deyim ama sadece 2-3 gündür karıncalanma oluyor karnımda ama henüz hissedemedim 😥
Gizem97 gozde_oncesaglik ah o uyku bende de var gündüz uyukluyorum gece olunca uykum açılıyor, gönlünü ferah tut herşey yolunda sağ salim gelicek Allahın izniyle ❤️
Babymmm Bacakllarım çok ağrıyıo benim de akşam olunca pertim bugün kontrolüm var covid temeas sebebiyle gidemedim dua edin lütfen hayırlı haberlerle geleyim🌹🌹🌹
Gizem97 Babymmm güzel haberlerini bekliyorum canım Rabbim hayırlı doğumlar güzel hamilelik dönemleri nasip etsin uzun ömür versin evlatlarımıza ❤️
mucizem15 20+4 olduk bel ağrısı peşimi bırakmadı bırakmıycak heralde 🤦♀️ 2 gündür hafif kasık ve bacak ağrılarım var onun haricinde iyiyiz çok şükür 🥰
Gizem97 mucizem15 uzanıp yastık koymayı dene ayaklarının altına bana geçiçi de olsa iyi geliyor ve çok ayakta durma canım bizde yavaş yavaş ağırlaşan gruba katılıyoruz 😂😂❤️💐
Gizem97 Tdof26 hayırlısı kuzum içini ferah tut biz yaptırdık ayrıntılı ultrason karnını güzel doyur ve mümkünse çikolata ye girmeden önce ❤️
3851 Gizem97 19+2 olduk 2 gün boyunca bacaklarim kopacak derecedeydi dinlenince gecti ama diz kapaklarimda kirmizi kan toplamis gibi seyler var bide karin agrisi bunlari saymazsak guzel gidio
Gizem97 3851 kendini yorma canım benim de ayaklarım çabuk ağrıyor evde bi iş yaparken belim bacağım derken o iş uzuyor umarım ağrıların azalır bunlarda hamilelik cilveleri🌼
elediyebiri Gizem97 Ben de Bugün tam 20 haftalik hamileyim. Yani 140-140 durum 😂 bebegimin cinsiyetini malesef henüz ögrenemedim. Insallah sali günü ögrenicem. Bende ayakta Biraz durunca hemen bel agrisi basliyor ve karnim büyüdügü icin Karin bölgemde patlayacakmis hissi oluyor 🙈
Gizem97 elediyebiri ahhahah 140 aynı gündeyiz ❤️❤️❤️ o karında gerginlik hissi ve aniden başlayan bel ağrısı çekyatta şekilden şekile giriyorum 😂