Merhaba, ben de sizin gibi ilk gebeliğimi yaşıyorum😊 en az bir yıl bizim odamızda yatacağı için ben de pratik olması sebebiyle park yatak düşündüm, baya araştırdım ve aldım. Prego miami modelini tercih ettim, henüz tabi ki kullanmadım ama güzel görünüyor. Tercih sebebim de hem park yatak hem de anne yanı olması 😊 bakmanızı tavsiye ederim..