mrvears Kubrakarakas maşallah sizin doğum zamanınız yaklaşmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 Ara ara benim de bel ağrılarım oluyor
Kubrakarakas mrvears inşAllah canım Allah razı olsun rabbim bütün annelerimizin yavrusunu sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip etsin inşAllah 🥰❤️
Melekanne2606 gizemsahan0 Bende öyleyim artık ağırlastığımı hissediyorum uyku desen yok gibi iki gündür de adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo arada bu dönem zor geçecek sanırım
gizemsahan0 Melekanne2606 uykuya hasretim bugün sabah 5ti hala uyuyamamistim hayırlısıyla bir dogursaydik inşallah
ZehrasMom mrvears bol hıçkırıklı, her hareketini hissettiğin, yalancı sancıların baş gösterdiği, nefesinin kesildiği ve uyuyamadığın geceler seni bekliyoor 🕊♥️
Seyma_sst Ah tam olarak hamilelik zamanları kaburgana batma hissi.sırt bel ağrısı ,uykusuzluk ,mide yanması ara ara yatakta dönememek ,yattığın yerden destekli kalkmaya çalışmak ama herşeye rağmen güzel telaşlar çok şükür 🙏🏻 👼
Hicran_isik03 Mom-2 kramplariniz için magnezyum hapı vermedimi doktorunuz ben de 29 haftaligim magnezyum hapı kullanıyorum akşamları çok rahatlattı tavsiye ederim doktorunuza sorup kullanabilirsiniz😊
1PrensAnnesi mrvears su içsem yarıyorun tam ifadesi:) çünkü bebek aşırı hızlı kiloya geçiyo o yüzden her gelen depolanıyo