Çok şiddetli kabızkık hissi oluyor, ben de eşim yanımda bebeği itiyim derken tuvaletimi yaparım sanıp saatlerce durdum suda eve diyoki bak bebeğin saçlarına dokunuyorum bi itsen gelicek niye tutuyosun, ben doğumca anladımki o baskı hissi bebekmiş tuvalet değil. Sizin de aklınızda olsun:)