Kızlar bana doktorumun dediği, su belli bir ısıfa tutuluyormuş 27,28 derecede sanırım..Su o derecede oldugu için sancı anında ağrıları bi tık hafifletiyormuş ve kaslar sıcak sudan dolayı gevşediği için yırtılma ve kesi olayı olmayabiliyormuş..Açıkcası tuvalet olayını sormadım bak aklıma gelmedi🤷🏽♀️ Ama belli bi cm açıklığa ulaşınca seni suya alıyorlarmış zaten ve belli tetkiklere bakıyorlarmış mesala diyabeti olana yapmıyorlarmış diğer tetkikler ne bilmiyorum.Ben Almanya’da yaşadığım için sigorta karşılıyor ekstra para alınmıyormuş hastaneyi aradım bugün.Yalnız şu var ki bir adet su doğum odaları varmış hastanenin malesef eğer şansına boşsa alıyorlarmış😳 Bir dahaki ay nasipse doğurcam😬 Eğer oda boş denk gelirse ki inşallah gelir gerçekten çok istiyorum nasıl oldugunu sizlerle seveseve paylaşırım🥰🥰