Damlamm ya aslında ben birden fazla sekreterle muhatap oldum hepsi de Güler yüzlü çok sakin konuşup neden kayıt acmayacaklarini anlattılar, genel olarak çok memnun kaldım ben . Hastane beklediğimden daha fazlası çıkarak şaşırttı beni. Kesinlikle bütün özel hastanelere bin basar 😍