Ayca24 Alps Yolunuz uzaksa hiç gitmeyin bence.Ben en son acile gittim dahiliye doktoru yönlendirmişti halbuki kadın doğum aciline,sadece ayılan bayılana kanaması olana bakıyoruz çok istiyosanız içerde covidli hamile var 2 tane girin dediler🙄
Alps Ayca24 yok çok uzak değil araba varken gidelim hem bı hastaneyi de görmüş oluruz. Bu arada Biraz acımasızca olmuş😁
Alps gozde_sarisoy ben bı umutlandım bak şimdi siz baya bilgilisiniz 😁 bakar o zaman ya . Ve evet baktığım zaman zaten büyük hastanelerde görev almış memnun insanlar var
gozde_sarisoy Alps bakar mı bilmiyorum ne söylesem yalan olur ☺️ Çünkü hep gebe polikiğine randevu alıyorum
Yasemindursun Alps bende 32 haftaligim ozelde dogum yapicam Allah nasip ederse normal 1200 sezeryan 2bin dediler
Alps Yasemindursun benim gittiğim hastane normal 2750 zorunlu sezaryen 3500. Yılbaşından sonra bir daha gel öyle fiyat verelim dediler.
Yasemindursun Alps oo baya cokmus benimkinin muayene ucreti 80 dogum ucretide bana uygun geldi bakalim hayirlisiyla Allah yardimcimiz olsun yoksa devlette dogurmak biraz skinti randevu bulamiyosun hele bazi hastaneler dogumu bile kaldirmis sade pandemi hastasina bakiyolarmis
Alps Yasemindursun ya doğum olunca acilden giriş yapılır. Kaydım olsun ki geri çeviremesinler. Benim muayene 150₺. Hiç bir özelliği de yok. Ne TLF nmrsi var ne bisey
melegiiimm Alps kaydinin olmasina gerk yok canim.dogum icin diyorsan eger.cam sakura dogum icin acile git eger yer varsa ikiletmeden aliyorlar.
Alps melegiiimm ne bileyim herkesin ağzında aynı laf hele şu pandemi döneminde diyorlarmis ki bu zamana kadar nereye gittiyse doğumunu da orda yap diye. Benimde aklıma takıldı işte
Damlamm Alps adnan hoca cok iyi bi doktor gidenleri geri cevirebilecek biride değil yani ben oyle gordum onda bi git belki bakar bence bakar yani uzman bir doktor ben ona gttigimde cok memnun kaldım
melegiiimm Alps yok ya oyle birşey. Daha yeni arkadaşım acilden giris yaparak orda dogum yapti hmde hic kYdi yoktu.icini rahat tut.