Ben de 32+0 bugün 1 haftadir gün içinde az hareket ediyo ve geçen haftalardakk gibi değil geçen hafta sanki karnımdan çıkacak kadar güçlüydü bu hafta hiç öyle değil doktora gitmeme 10 gün var sakinleştirmeye çalışıyorjm kendimi ama kafama takıyorum baya inşallah normaldir hersey😔