Merveturannnnn hakanebru_ bencede bende enfeksiyon çıkınca ilaç aldım bir de doktor kramplarin kalsiyum un az olduğundan dolayı olduğunu söyledi ilaç verdi ve heegun süt yoğurt yiyorum 😂
Beyzaneriman hakanebru_ yok canım o haftalarda başlıyor bebek dönüyo pozisyonuna normaldir diye biliyorum ama yine de kontrolünde doktoruna sorman iyi olur biz ne desek boş olur her gebelik her gelişim farklı sonuçta
DidemTanem hakanebru_ benimde akşam üstü başlayan kasıkmı alt karınmı desem sadece sağ tarafımda bir ağrı var 😞 bebek ağırlaşıyor ondan olabilir diye düşünüyorum artık son zamanlar bende 34 deyim bu aradaa…