hakanebru_ Kızlar tam 34 haftalık olduk karnım, kasıklarım, kasıklarımdan aşağı doğru bacaklarımın iç ce üst kısımlarında aşırı ağrı var dün geceden beri çekiyorum Akıntılarımda bir hafta öncesine nazaran arttı Başına gelen ya da bilgisi olan var mı? 😥
melegegebe hakanebru_ enfeksiyon olabilir mi doktoruna danış bence . Ama saydiklariniz doğum belirtileri gibi de . Nence bi acile gidin nst baglasinlar
Beyzaneriman Yarın 39 olucaz inşallah o dediklerin in kısmen hepsini çekiyorum hala ama ne gelen var ne giden canım
hakanebru_ Semra1121 Hani hamilelik boyunca olur ya akıntılar her zaman oldu ama bir haftadır artı akıntılarım sarımsı ya da beyaz şekilde oluyor hep
hakanebru_ melegegebe Daha geçen hafta cuma günü yaptırdım en son tahlil tamamen kan ve idrar her şeyim temiz çıktı
Irmaktan hakanebru_ normalde günde bir kere içiliyor magnezyim tok karnına suda eriyen ondan mi içiyorsunuz ?
Semra1121 hakanebru_ sari ve yesile donukte enfeksiyon diolar bi doktora gorunmeniz iyi olur asardan koymak icin hap veriyo
Beyzaneriman hakanebru_ yok canım o haftalarda başlıyor bebek dönüyo pozisyonuna normaldir diye biliyorum ama yine de kontrolünde doktoruna sorman iyi olur biz ne desek boş olur her gebelik her gelişim farklı sonuçta
hakanebru_ Irmaktan ondan bi ara kullandım bitirdim sonra doktorum hap olarak verdi sabah akşam bir tane tok karnı içmemi söyledi ağrı şikayetlerimi ona da sordum bilgi almak için hapı kullanmaya devam etmemi söyledi 🤷🏻♀️
Merveturannnnn hakanebru_ bende 34+4 günlüğüm ama dün geceden beri geçmeyen kasık ağrısı karın ağrısı bel ağrısı var duş aldım sadece belim ağrıyor şimdi napicam bilmiyorum doğum mu yoksa yalancı sancı mi anlamadım ve acayip istahsizim2_3 gündür
hakanebru_ Merveturannnnn bende de var işte bunlar hep. Erken doğum düşüncesiyle doktorum bir kere kontrole de çağırmıştı temiz çıkmıştı sonuçlarım ama emin olamıyorum yine de
Merveturannnnn hakanebru_ benim salı günü kontrolum var ama bende idrar ve kanda enfeksiyon da çıktı belki ondan da olabilir bilemiyorum ilk gebelik bir de anlamıyorum
hakanebru_ Merveturannnnn dur seninle çoğu şeyimiz aynı herhalde 😂 şu ana kadar tek fark bende enfeksiyon çıkmadı hiç
Merveturannnnn hakanebru_ bencede bende enfeksiyon çıkınca ilaç aldım bir de doktor kramplarin kalsiyum un az olduğundan dolayı olduğunu söyledi ilaç verdi ve heegun süt yoğurt yiyorum 😂