SILA--123 RH38 erkek canım 16 da ogrendim ama tam net olsun diye doblere girene kadar bisey almamistim
mom6565 RH38 bence erkek çünkü baya vücudu oluşmuş kesede yuvarlak değil cikinti dik ama yinede rabbim gonlundekini nasip eylesin canim
RH38 mom6565 insaallah cnm kiz dedi cok mutlu oldum ama erkekte olabilir fark etmez hayirlisi neyse o olur ins