61anne 112Zeyno- benim arakadasim hemşire yumuşak ette çok acıyor yakıyor biraz daha yukarıya olunca hissetmiyorum benim ignemde progestan ama adı farkliydi
gizem9531 Ben ilk hamileliğimde progestan iğne hamileliğimin başından sonuna kadar 9 ay boyunca vuruldum hergün artı progestan hapınıda kullandım buzda koydum masajda yaptım hiç bi şekilde işe yaramadı vurulcak yer kalmadıydı artık şişlikler oluşmuştu
Fatma--merve 112Zeyno- üç dört hafta olacak bırakalı yağlı ilaç oldugu için sanki hala ayaklarımda his ediyorum agrısını sızızını geçer ama
Fatma--merve 112Zeyno- benim iki taneydi kese yanında kan görüldü diye yazmıştı doktor progestan iyne Allah yardım etsin inşallah 🌼🤲
Fatma--merve fatmamrcn benim bebeğimin kalbi atmıyor dediler düşük bekliyorum ve sanırım kanamam başladı…
112Zeyno- Merhabalar bişey sorcam bu iğneyi kullanırken ateş titreme falan oldu mu sizde ben çok kötü oluyorum kalçamı kaldıramıyorum etkisi de olunca titreme ateş oluyor üşüyorum devamlı
Buuuuss 112Zeyno- iğnenin yapısı jelimsi oldugu için agrı oluyo canm bir kaç gün benim hatta morarmıştı
Tevhidehli1 112Zeyno- benim hemşire sol üst kısma vuruyor hiç ağrımıyor sadece iğneyi vurdurdukta. Bir gün sonra ağrı çekiyorum o da iki gün kadar ama MaşaAllah çok ağrı değil. İlk zamanlar ağır oluyordu oturtamıyordum şimdi alıştım herhalde . Üste vursun azıcık belki iyi gelir inşaAllah
112Zeyno- Tevhidehli1 bugün üste vurdurttum ilk bişey yoktu ama 4 saat sonra aynı agrı başladı napcam bilmiyorum ara bile yok üst üste hep günleri