ogluileannesi 112Zeyno- bir de kıyafetimin üzerinden buz tutmamı söylemişti canım doktor iğneden sonra aklında olsun
112Zeyno- ogluileannesi ben 10 gün üst üste vurulcam desene baya cekicem agrısını 😱neyse sağlıklı olsun da razıyım artık
ilknr_ylmz94 Ben bir ay boyunca iki günde bir kullandım evet ağrısı çok oluyo iğne yapıldıktan sonra elinizle iyice ovun ilaç dağılsın bir de sıcak havlu koyun biraz rahatlatıyo
112Zeyno- ogluileannesi tamam canım sağol bende yapayım ilk vurulduğunda yoktu 2 saat sonra falan başladı
Mutluluk1233 Ben bugün dokuzuncu iğnemi vurulacağım progestron değerim 8.33 çıktı diye verdi banada doktorum lekelenmem falan yoktu
61anne ben 3aydan fazla kalçadan vuruldum aynı zamanda göbekten ve fitilini 3bir arada kullandım kaladan olanı vurulurken vuran kişiye kalçanızın üst kısımlarına vurdurun inanin acımıyor ben çok acısını çektim öyle rahatladim
112Zeyno- 61anne çok sağol canım öyle yaptırayım bende hemşireyim ama böle Ağrıdığını bilmiyordum hiç
61anne 112Zeyno- benim arakadasim hemşire yumuşak ette çok acıyor yakıyor biraz daha yukarıya olunca hissetmiyorum benim ignemde progestan ama adı farkliydi