Elifyali ben bi bucuk iki yildir jilet kullaniyorum, burada lohusalikta jilet zor olur dendigi icin, covidi de atlatmisken 25. Haftada gittim ki doguma kadar sakinlesin diye. Nasil korkarak gittim ama aci hissetmedim bile dogru duzgun, cok da cabuk bitti ki koklenmisti yani baya korkuyordum. Ama arastirip hem hijyenine hem de elinin hafifligine ovulen birine gittim gercekten tavsiye onemli cunku hem cildimin hassaslasmasina hem hamile olmama ragmen bugune kadar ne agda ne lazerde bu kadar az can acisiyla cikmamistim. Kendiniz denemeyin alisik degilseniz yanlis bisey yapabilirsiniz ama gittiginiz kisiyi de isinin ehli secerseniz size duzgun davranir, ters bisey olmasi icin agda da baya zorlamak ya da savsak biri olmasi lazim zaten