Merveonayy Oznuryunus 37+3 den selamlar canm Hateketleri sertleşiyor oda çok baskı yapıyor aşağı tarafa ,kasik ağrılarımda arada yokluyor heyecan dorukta 🤲🏼
sarisu1 Oznuryunus 37+6 olduk dün kontrolümüz vardı artık hareketten çok toplanmasını hissediyorum birde çok kilo almamış haftayada almamış olursa doğumu başlatırız artık dedi tabi gelmezse o zamana kadar baskılar ve toplanmalar çok normal dedi
Bgmky Oznuryunus 37+2 deyiz kasılmalar arttı ağrı yapıyor artık. Kasık kemik ağrımdan bahsetmiyorum bile 🤦🏻♀️ 29 Aralık’ta zorunlu sezaryen olucam bebişimin kilosu birazcık fazla çünkü 😅
Oznuryunus Merveonayy bende bugün 37 oldum ☺️ sağ tarafımda toplanma var ve alt tarafimda baskı gibi oluyor doktorunuza sordunuz mu normal mıymış canım
Merveonayy Oznuryunus yarın gideceğim soracağım insallah ama annem normal artik diyor çünkü baş aşağı pozisyonda ,gece uyurken çok toplanıyor benimkide
Oznuryunus Merveonayy benimde yarın di randevum ama salı gününe ertelendi bende kafamdaki sorularım kaldı ☺️
Merveonayy Oznuryunus artik zamanımız kısalıyor sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 🤲🏼 her belirtiyi doğum belirtisi sanıyorum artik beyin ona odaklı olduğu için 🤣
Oznuryunus sarisu1 anladım canım ☺️ peki sizde halsizlik falan var mı ben sabah 12 de kalkıyorum akşam yatana kadar zar zor yemek yemek için kalkıyorum yerimden herkes doğumun zor olur yürüyüş yap diyorlar ama benim elim bile kalkmıyor
sarisu1 Oznuryunus tam tersi bu hafta bir enerji patlaması yaşıyorum öncesinde bende öyleydim ama bu hafta birşey oldu gece uyuyamama rağmen çok enerjiğim ☺️
sarisu1 Oznuryunus enerji verecek birşeyler yiyebilirsin ama çokta düşünme yat zaman zaman oluyor insanın elini kaldırası gelmiyor en iyisi dinlenmek bence
egeanul Oznuryunus 37+3 den merhaba🤩 benim ara ara gelen kemik ağrımdan başka bi aprım sızım yok gibi dün çatı muayenesi oldum bi sıkıntı çıkmadı geleceği yok snırım paşamın👀🤭
Oznuryunus egeanul benimde sağ tarafımda toplanıyor ve kramp gibi giriyor bende bugün 37 oldum bakalım ne zmana gelecekelr ☺️