A-F-B bizimde martta inşallah ikinci gebeliğim ❤️ İkiside erkek 😀 abisinden kalan birşeyler var aslında ama ben haksızlık olmasın diye ilk kıyafetlerini yeni almak istedim. İlk bebeğimden deneyimlenirim kadarıyla tulum daha rahat ve kullanışlı oluyor bu yğzden 5li 10 lu takımlar almak yerine ↉ ay ve yenidoğan olmak üzere 7 çeşit tulum aldım. Ribanalı ve swet tarzında.. 2 adette yenidoğan alt üst takım geldi. Birkaç tane zıbın ve 1 adet havlu aldım. Ağız mendili şapka ve eldiven alıcam ekstra.. 10 takım ilk bebeğimde yeterli olmuştu 3 aylık sürecinde bunada yeter diye düşünüyorum yine beğendiğim birşey olursa alırım😌 ama tavsiyem ↉ 3/6 6/9 olarak alışverişini ayırman yoksa insanın kafası karışıyor neyden ne kadar var ne zaman giydireceksin insanın beyni duruyor resmen 😀