A-F-B merhaba benim haftam 26+0 :) annem istanbulda yaşıyor ben izmirde bu 15 gün yanıma geldi birlikte bir çok şeyi ağırlaşmadan tamamlamak istedik ben bide aşırı tez canlıyım beklemek istemedik.bebek odamız küçük olduğu için büyüyen beşik aldık hepsiburadadan odada gömme dolap var beyaza boyadık kulpları yeniledik iyi oldu baya , yatak odama anne yanı ahşap beşik aldık . Odasına halısını aldık perdesini yaptırdık aklımda ponponlu bi model yaptırmak vardı yaptırdık. 0-3 ay 3-6 aylık kıyafetlerinin çoğu alındı bunlar için bi liste yapmıştım baya ayrıntılı ona bakarak aldık, biberonu emziği termometresi gögüs pompası gümüş kapaklar vs gibi kıyafet dışındaki ürünlerinide aldık. Kıyafetleri yıkadı annem ütüledi dolabına yerleştirdi yetişemem belki doğuma dedi yardım etmek için tek başıma yapamam belki diye bende hallolduğu için mutlu oldum açıkçası aklım orda değil artık. Bebek arabasınıda aldık yani her şeyi hazır . Dekoratif raflar aldım ve makrome aynalar yaptım bebek odası için onları monte etmemiz kaldı, bebek odasınıda boyadık oda haloldu dediğim gibi benim hemen olsun herşey huyumla ilgili kimine göre erken olabilir ama benim için doğru zamandı hepsi. Artık anne bebek kitapları okumaya ve sakin sakin takılmaya başladım aklımda alıncak şeyler çok kalmadığı için rahatladım. sanırım almadığım mustelanın bakım setini ve kendim için pijama sabahlık gibi şeyler kaldı onlarada sürekli bakınıyorum yakında istediğim şeyleri bulursam alabilirim . Listemi isterseniz ihtiyacınız olursa atarım hepinize iyi günler 🥰 doğum 25 mart gözüküyor bakalım 😍