ozgeecetiin avrupa yakasinda, fulyada eger butcemi asmaz derseniz prof dr faruk buyru yu tavsiye ederim. Alaninda cok iyi ve bircok doktorun da hocasi, tecrubeli,sakin,gereksiz hicbir seyi yaptirmayan bir doktor. Muayene ucreti 500₺. Totalde cok gibi gelse de( ben basta baya dusunmustum,altindan kalkamazsam diye) orta karar ya da biraz ust bir ozel hastaneden cok daha uyguna sureci gecirebiliyorsunuz, ben de oyle oldu sahsen ters giden birsey de olmayinca. Cunku ne zirt pirt muayene, ne her gidiste kan-idrar tahlili ne de o testi bu testi yapmiyor gerekmedikce. Ve daha ilk zamanlardan itibaren bebeginizi 4 boyutlu gorebildiginiz asiri iyi cihazlari var. Tum kontroller hoca da prof oldugu icin detayli ultrason gibi geciyor.