ozgeecetiin salgın döneminde devlet hastaneleri kalabalık olabiliyor, evet pandemi hastanesi olan özel hastaneler de var. Ben ilk Bezmialeme gitmiştim ama doktor hayal kırıklığı olmuştu benim için eşim de girememişti odaya, ilk gebeliğim eşim de olsun istiyorum❤️ Medipole geçtim orda da eşimi almadılar😂 sonra bir arkadaşımızın tavsiyesiyle şuan gittiğim hastaneye geçtim eşim yanımda girebiliyor ve doktorumun numarası vardı birşey olduğunda mesaj atıp soruyorum, devlet hastanelerinde doktorlar numaralarını vermiyor diye biliyorum ben