Kızlar sakın benim gibi acele edip bişeyler almayın bana doktor 11 ve 13-14 de erkek dedi bugün gittim 17+5 iz kız olduğunu öğrendim rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar versin ben kendimi erkeğe alıştırdım bi sürü şey aldım tavsiyemdir acele etmeyin ben kaç defa kız hissediyorum eminmisiniz diye sormuştum oysaki 🤭