MiasMom Benim Miniş yine bacağını açmadı ama doktorumuz kalça yapısını kıza benzettim dedi 🙈 size de böyle tahmin de bulunuldu mu? Ve doğru çıktı mı? Ne yalan söyleyeyim hep kızım olsun isterdim 🙈☺️ (17+3′üz)
Selimegzoglu MiasMom biz 14 haftada öğrenmiştik erkek olduğunu 🙈 utangaç bir bebiş olacak herhalde 😊bencede kız nazlı 😊
zumrutk MiasMom kızdır büyük ihtimalle erkeklerin geneli 12 haftada başlıyor göstermeye kızlar nazlı oluyor göstermiyor 🙂 sağlıkla gelsin premses
Msydn6 MiasMom Bende 22 haftalık olucam halen öğrenemedim her gittiğimde ya göstermiyor ya kordon yumağı oluyor yada pozisyonu uygun olmuyor benimde bir oğlum var bu sefer kız olsun çok istiyorum bakalım hayırlısı sağlıklısı inşallah Allah gönüllerimize göre versin Rabbim iki meyveden de tattırsın isteyene 🌸🤲🏼 Pazartesi detaylıya giricem bakalım en son çarem o kaldı inş artık o zaman öğreniriz🤗
mom6565 MiasMom canım bende 21 haftayken gittim net birsey demediler sanki.kiz gibi dediler bende artik usandım net cevap alamamaktan kız.olarakkabul ettim güzel kizimi🥰
Rozalinda Benim de çok zor gördü dr. Önce uyuyor dedi hiç hareket etmedi git bşyler ye gel yine bakalım dedi, yedim geldim ama bu sefer de bacagını açmıyor dedi bi hayli uğraştıktan sonra erkek dedi🙂
Lololiya 12 + 5 doktor iki gün önce 💯 de 80 kız dedi inşallah değişmez🤲🏼💝ilerleyen zamanlarda görücez☺️
alenrenas1 MiasMom canım aynısını bizde yasadık bir türlü göstermedi 18. Haftaya kadar doktorda muhtemelen kız dedi bizde hep kız istiyorduk sonra 20. Haftada erkek oldugunu öğrendik suan 33. Haftalık oğlum olacak
mom6565 alenrenas1 ya banada sanki diyip durdular bende artık kız olarak kabil ettim siz özelde mi öğrendiniz acaba yada hep özele mi gittiniz çünkü ben usandım artık sanki demelerinden
Mercimeginannesi123 MiasMom kuzu 29.haftaya girmek uzereyiz cinsiyeti bugun daha yeni öğrendik inatçı cıktımı göstermiyor valla 😁
alenrenas1 mom6565 ben basından bu yana özel bir kliniğe gidiyorum hatta gittiğim doktor prof baya iyi bir doktor eşimde doktor gittiğim doktorda eşimin hocasıymıs ama cocuk bir türlü göstermedi ne yaptıysa yani cocukla alakalı doktorla alakalı değil suan 33 haftalık halen yüzünü göstermedi mesela 😂
mom6565 alenrenas1 hadi sizinkide baya inatçı cıkmış hayirlsiyla kucağınıza almayida nasip eylesin rabbim hepimizin gonlundekini nasip eylesin ınslaalh canım