gozde3592 gozde3592 gebeliğin ilk haftasından bu yana stres vardı ne beslenmeyle ilgili bişi söyledi ne soru sormaya izin verdi çok ilgisizdi özele gitmiştim üstelik bir ayda zaten 4 kez gittik .. yanlş doktor seçimi yaptm çok iyi diye gittim oysa
gozde3592 Kızlar dayanamadım yarın sabah 10.10 randevu aldım başka doktordan yarın inşallah güzel haberlerle size dönebilirim dua edin benim için🙏🏻💋