Canım bak sana şimdi az önce yaşadığımi anlatayım. Geçen hafta Dr a gittim aynı senin gibi 6+5dim Dr kese var ama kalp atışı yok dedi hatta mol gebelik olabilir dedi bir hafta boyunca ağladım kendimi harap ettim sonra bugün başka doktora göründüm ne alakası var mol falan bebeğin gayet sağlıklı dedi. Ben kendimi uzdugumle kaldım. Bana da forumda dediler birkaç farklı doktora git diye gerçekten de haklilarmis nolur başka doktora git benim yaşadıklarımı yaşama hem de hiç geciktirme gitme işini hemen bugün git. İnşallah sen de hayırlı haberler alırsın çok içten dua ediyorim sana